torsdag den 3. april 2008

Blogger vi netværkere ikke?

Når jeg holder foredrag og workshops om Netværk, så er mit råd altid, at netværk skal ske ude i marken - og at det er der vi skal skabe de vigtige personlige kontakter.

Derfor var jeg også meget i tvivl om jeg, i forbindelse med min nye hjemmeside, skulle have denne blog. Der er ikke meget aktivitet på min blog - og det tager jeg som udtryk for, at I/de netværkere, som jeg primært kender, ligesom jeg primært netværker ude i marken.

Er det mon korrekt?

Jeg vil alligevel lade min blog leve - for man ved jo aldrig, om det skulle vende, eller om der er flere, der får øjnene op for, at vi også kan netværke og supplere vores fysiske netværksaktiviteter med blogs.

Derfor vil jeg igen opfordre alle I, som kigger herind. Skriv gerne indlæg om netværk; hvad synes I om netværk?, hvad er jeres erfaringer med netværk? - har I gode råd til andre vedr.netværk? osv.

Jeg glæder mig til at netværke med jer - ude i marken - og også gerne her på bloggen.

Ingen kommentarer: