fredag den 28. september 2012

JUNGE - en 100% netværksbaseret virksomhed.

For 10 år siden startede jeg min konsulentvirksomhed JUNGE - den gang med "fra tanke til løsning" som pay off, da det netop var essensen af, hvad jeg var god til - nemlig at hjælpe virksomheder og personer med at komme videre og finde løsninger i forhold til deres ideer/strategi og tanker. Samtidig var min vision, at min virksomhed skulle være 100 % netværksbaseret. Mange rystede på hovedet og sagde, at jeg nok ville blive klogere og få ansatte som en "rigtig" virksomhed.
Og ja, klogere er jeg blevet, men min vision holdt, og JUNGE er i dag 100 % netværksbaseret, arbejder i hele Danmark og også internationalt - og kan netop i kraft af sit netværk af top kompetente samarbejdspartnere løse mange forskellige og også større opgaver.
JUNGE arbejder fortsat med at hjælpe virksomheder og personer med at finde løsninger, og har samtidig udviklet sig til også at arbejde mere på strategisk niveau med strategi-, værdi-, og forandringsprocesser inden for forretningsområderne Netværk, Virksomhedsudvikling, Karriererådgivning og Bestyrelsesarbejde.
Derfor har min virksomhed nu skiftet navn til JUNGE - og har samtidig fået et nyt, mere enkelt og powerfuldt logo.






Ingen kommentarer: