fredag den 6. april 2012

JUNGEs blog version 2.0

Så er tiden inde til at genoptage bloggen. Min virksomhed nærmer sig sit 10 års jubilæum, og har siden sin start udviklet sig positivt indenfor både Netværk, Virksomhedsudvikling og Karriererådgivning - og jeg er nu ved at udvide med endnu et forretningsområde; Bestyrelsesarbejde - både som bestyrelsesmedlem og som konsulent på opbygningen af professionelle bestyrelser.
JUNGE er stadig en 100% netværksbaseret virksomhed, jeg har en lang række kompetente samarbejdspartnere og sætter altid det rette hold ud fra opgavens art og kundens situation.
Her i 2012 er det planen at etablere en afdeling af JUNGE i København for at være tættere på kunder, samarbejdspartnere og ikke mindst de mange nye innovative fora som JUNGE kan bidrage med viden og input til...

Med basis i denne udvikling vil jeg fremover anvende bloggen til at give dig mine input/kommentarer omkring virksomhedsudvikling, karriere, bestyrelsesarbejde, netværk og andre aktuelle emner.

Ingen kommentarer: